УКРАЇНСЬКА МОВА

2020-2021

eujv4pl  -  код доступу до Google Classroom "7-А. Українська мова". Вхід тільки з акаунту shostka7.ukr.education

2019-2020

НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ
(оновлено 03.06.2020)

ПІДРУЧНИК. УКРАЇНСЬКА МОВА. 6 КЛАС
                                                              
                                                                     УРОК № 30 (29.05.2020)
Тема. Повторення й узагальнення вивченого за рік. 
Мета: повторити, узагальнити й систематизувати засвоєні в 5 класі знання про основні відомості з лексикології; розвивати культуру усного й писемного мовлення, логічне, конкретне й абстрактне мислення; виховувати культуру мови. 
ПЛАН РОБОТИ
1. Індивідуальні консультації у разі необхідності онлайн через Skype (ksana061011.25-12.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
2Перевірити навчальні досягнення, здати заборгованість (якщо є) і виправити оцінки (за бажанням).                                               
                                                                УРОК № 28-29 (16.05.2020)
Тема. Повторення в кінці року. Словотвір та орфографія. Морфологія та орфографія.
Мета: повторити знання з теми «Словотвір та орфографія. Морфологія та орфографія»; розвивати логічне мислення, увагу; уміння працювати з тестами; виховувати культуру мовлення.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тренувальні вправи (до 26.05.2020 відправити на email oksanaboyko106@gmail.com): виконати впрпву 570 (І, ІІ), С. 218, вправу 578 (І, ІІ), С. 221

                                                                  УРОК № 27 (22.05.2020)
Тема. Повторення в кінці року. Лексикологія. Фразеологія.
Мета: повторити знання з теми «Лексикологія. Фразеологія»; розвивати логічне мислення, увагу; уміння працювати з тестами; виховувати культуру мовлення.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061011.25-12.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
2. Повторення вивченого за матеріалами 
3. Тренувальні вправи (до 26.05.2020 відправити на email oksanaboyko106@gmail.com): виконати впрпву 564 (І, ІІ), С. 218
                       
УРОК № 25-26 (19.05.2020)
Тема 1. Аналіз контрольного роботи й диктанту.
Тема 2. РМ. Есе світоглядного змісту.
Мета: - систематизувати знання про займенники та їх розряди; формувати вміння визначити вивчені орфограми та обгрунтувати вибір написання відповідними орфографічними правилами; розвивати зорову увагу виховувати культуру мови;
досконалювати вміння усвідомлювати тему й основну думку; розвивати вміння здійснювати змістовно-композиційний і мовний аналіз тексту-роздуму.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
2. Повторення вивченого за матеріалами  
4. Ознайомся з презентацією щодо написання есе.
5. Написати твір-есе на одну з тем, обсяг твору - 1 сторінка (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 22.05.2020).  
       «Кого можна назвати патріотом рідної землі»
       «У чому полягає життєвий успіх»

УРОК № 24 (15.05.2020)
Тема: Контрольна робота з теми "Займенник"
Мета: перевірити знання з теми «Займенник»; розвивати логічне мислення, увагу; уміння працювати з тестами; виховувати культуру мовлення.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061011.25-12.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
УРОК № 22-23 (12.05.2020)
Тема 1. Відмінювання й правопис займенників. Тренувальні вправи.
Тема 2. Контрольний диктант.
Мета: - систематизувати знання про займенники та їх розряди;  відомості про творення та вживання неозначених і означальних займенників, формувати вміння визначити вивчені орфограми та обгрунтувати вибір написання відповідними орфографічними правилами; розвивати зорову увагу виховувати культуру мови;
- пепревірити орфорграфічні та пунктуаційні навички. 
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
2. Повторення вивченого за матеріалами 
3. Тренувальні вправи (виконати до 18.05.2020): виконати завдання 1-6С. 214-215 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)
5. Написання контрольного диктанту (12.05.2020 прослухати голосове повідомлення, записати текст, відправити на пошту фото)

             УРОК № 19-20 (08.05.2020)
Тема. Відмінювання й правопис займенників. Тренувальні вправи.
Мета: систематизувати знання про займенники та їх розряди;  відомості про творення та вживання займенників підготуватися до контрольної роботи; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тренувальні вправи (виконати до 12.05.2020): виконати вправу 531, С. 203,  вправу 553 (І, ІІ), С. 211-212 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)

УРОК № 19-20 (05.05.2020)
Тема. Означальні й неозначені займенники. Їх відмінювання. Правопис неозначених займенників.
Мета: систематизувати знання про займенники та їх розряди;  відомості про творення та вживання неозначених і означальних займенників, формувати вміння визначити орфограму “Дефіс у неозначених займенниках” та обгрунтувати вибір написання відповідними орфографічними правилами; розвивати зорову увагу виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тренувальні вправи (виконати до 05.05.2020): опрацювати § 62, 64, С. 201-202, 209-210; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 529, С. 203,  вправу 551 (І, ІІ), С. 210-211 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)
4. Тест № 10

УРОК № 17-18 (28.04.2020)
Тема. Питальні, відносні та заперечні займенники. Їх відмінювання. Правопис заперечних займенників.
Мета: систематизувати знання про займенники та їх розряди; навчити відрізняти питальні займенники від відносних, закріпити знання про заперечні займенники, їх способи творення та особливості відмінювання та написання;  виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тренувальні вправи (виконати до 05.05.2020): опрацювати § 61, 62,С. 198, 200-202; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 511 (І, ІІ), С. 195-196,  вправу 520 (І, ІІ, ІІІ), С. 199-200, вправу 534 (І, ІІ, ІІІ), С. 204 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)
4. Тест № 9 

УРОК № 16 (24.04.2020)
Тема. Присвійні та вказівні займенники. Їх вдмінювання. 
Мета: ознайомитися із присвійними й вказівними займенниками, їх значенням, морфологічними ознаками, синтаксичною роллю в реченні тощо; розвивати вміння диференціювати особові займенники  в непрямих відмінках і присвійні, виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061011.25-12.10 
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тренувальні вправи (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 28.04.2020); опрацювати § 63-64, С 205-208, виконати вправи 541 (І, ІІ), С. 206-207, вправу 547 (І), С. 208-209.  
4. Тест 8 
УРОК № 14-15 (21.04.2020)
Тема. Відмінювання займенників. 
Приставний н у формах особових займенників. Зворотний займенник.
Мета: сформувати поняття про особові та зворотний займенники на основі відтворення і поглиблення знань про займенник; навчити їх об’єктивно використовувати особові та зворотний займенники в усному і писемному мовленні.; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
4. Тренувальні вправи (виконати до 24.04.2020): опрацювати § 60, С. 193-197; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 511 (І, ІІ), С. 195-196,  вправу 513, С. 196, вправу 516, С. 197  (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)

УРОК № 13 (17.03.2020)
Тема. РМ. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників.
Мета: удосконалювати вміння усвідомлювати тему й основну думку; розвивати вміння здійснювати змістовно-композиційний і мовний аналіз тексту розповідного характеру з елементами роздуму, сприймати письмовий текст, розуміти його.
ПЛАН РОБОТИ
1. Ознайомся з порадами щодо написання твору, переглянувши презентацію 
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061011.25-12.10 
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Написати твір на одну з тем, обсяг твору - 1 сторінка (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 21.04.2020).  
  • "Що я роблю для досягнегння своїє мрії"
  • "У чому полягає гідність людини"
  • "Що важливіше - наполегливість чи скромність"
УРОК № 11-12 (14.04.2020)
Тема. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників
Мета: поглибити знання про займенник як частину мови, його морфологічні ознаки; удосконалювати вміння знаходити займенники в тексті, визначати їх розряд за значенням; виховувати культуру мови.
ПЛАН РОБОТИ
1Ознайомлення з матеріалами 
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061008.30-10.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 7
4. Тренувальні вправи (виконати до 17.04.2020): опрацювати § 59, С. 190-191; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 504 (І, ІІ), С. 192 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)

УРОК № 10 (10.04.2020)
Тема: Контрольна робота з теми "Числівник"
Мета: перевірити знання з теми «Числівник»; розвивати логічне мислення, увагу; уміння працювати з тестами; виховувати культуру мовлення.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061011.25-12.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
2. Тест № 6 

УРОК № 8-9 (07.04.2020)
Тема: Вживання числівників з іменниками. Уживання числівників для позначення дат, часу. Тренувальні вправи.
Мета: вдосконалити вміння відмінювати та правильно писати кількісні й порядкові числівники; сформувати навички правильно узгоджувати числівники з іншими частинами мови, правильно утворювати форми чис­лівників та вживати їх у мовленні; навчитися правильно вживати числівники для позначення дат, часу; розвивати уміння працювати з підручником та іншими джере­лами, виділяти головне, аналізувати й порівнювати мовні явища.
ПЛАН РОБОТИ
1. Ознайомлення з матеріалами 
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061010.25-12.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 5
4. Тренувальні врави (виконати до 10.04.2020): опрацювати §56-57, С.180-182; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 484 (І, ІІ), С.181, вправу 492 (І, ІІ), С.184, (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)

УРОК № 7 (27.03.2020)
Тема: Відмінювання порядкових числівників. 
Мета: ознайомитися з особливостями відмінювання порядкових числівників, формувати вміння відмінювати порядкові числівники; звернути увагу на вживання порядкових числівників на позначення дат, повправляти учнів у відмінюванні таких числівників; формувати вміння вживати у мовленні, зокрема діалогічному, числівники на позначення часу доби; розвивати логічне мислення, формувати навики діалогічного спілкування, розвивати творчу уяву, емоції; виховувати повагу до фольклору.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-13.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 4
4. Домашнє завдання (виконати до 30.03.2020): опрацювати §56, С.177-179; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 475 (І, ІІ), С.178, вправу 481, С.179, (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)

УРОК № 5-6 (24.03.2020)
Тема: Відмінювання кількісних числівників. Буква ь в кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. 
Мета: ознайомитися з особливостями відмінювання кількісних числівників; формувати вміння відмінювати та правильно писати кількісні числівники, доречно використовувати їх у мовленні; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати любов до рідного краю, його природи, культури.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-13.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 3
4. Тренувальні врави (виконати до 26.03.2020): опрацювати §54-55, С.171-173, 175-176; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 460 (провідміняти обидва словосполучення), С.174, вправу 466, С.175, вправу 469 (І, ІІ), С.176 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)

УРОК № 4 (20.03.2020)
Тема: Числівники прості, складні і складені, їх творення. Написання складених числівників
Мета: поглибити і систематизувати знання про числівники, що означають цілі і дробові числа, а також про збірні числівники; удосконалювати вміння розпізнавати числівники в текстах та реченнях, правильно вживати в мовленні числівники у формах непрямих відмінків (у тому числі дробові та збірні), записувати складені числівники; розвивати культуру усного й писемного мовлення; виховувати любов до рідного слова.
ПЛАН РОБОТИ
1. Ознайомлення з матеріалами 
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061011.25-12.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 2
4. Тренувальні врави (виконати до 23.03.2020): опрацювати §52-53, С.164-169; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 441 (І, ІІ), С.169, вправу 447 (І, ІІ), С.170 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)

УРОК № 2-3 (17.03.2020)
Тема: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди кількісних числівників.
Мета: поглибити знання про числівник  як частину  мови, його морфологічні ознаки та синтаксичну роль у реченні; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити числівники в текстах; розвивати творчі вміння використовувати числівники у власних висловлюваннях; виховувати любов до рідного краю
ПЛАН РОБОТИ
1. Ознайомлення з матеріалами 
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061010.25-12.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 2
4. Тренувальні врави (виконати до 20.03.2020): опрацювати §52-53, С.164-169; переглянути відеороз'яснення до теми; у зошиті виконати вправу 437 (І, ІІ, ІІІ), С.167, вправу 440, С.168, вправу 446 (І, ІІ), С.169 (зробити фото й відправити на email oksanaboyko106@gmail.com)

УРОК № 1 (13.03.2020)
Тема: Контрольна робота з теми "Прикметник"
Мета: перевірити знання з теми «Прикметник»; розвивати логічне мислення, увагу; уміння працювати з тестами; виховувати культуру мовлення.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061011.25-12.10
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
2. Тест № 1

1 коментар: