УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

2020-2021

6xv3qsa  -  код доступу до Google Classroom "7-А. Українська література". Вхід  тільки з акаунту shostka7.ukr.education

Контрольна робота з укр. літератури № 1

2019-2020

                                                                           
                                                              УРОК № 15-16 (27.05.2020)
Тема. Урок-підсумок.
Мета: удосконалювати вміння  аналізувати художній твір та характеризувати героїв за їхніми вчинками, розвивати образне мислення, уяву; виховувати позитивний погляд на світ. 
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-14.05 
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
2. Завдання: перевірити свої навчальні досягнення, здати заборгованість (якщо є) і виправити оцінки (за бажанням).

                                                                           УРОК № 15-16 (20.05.2020)
Тема 1. Контрольна робота № 6. 
Тема 2. Урок позакласного № 3. Урок позакласного читання Ігор Калинець. "Хлопчик-фігурка, який задоволений собою" 
Мета: - перевірити знання,   отримані під час вивчення теми "Гумористичні твори";
 ознайомитися з твором «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»; удосконалювати вміння  аналізувати художній твір та характеризувати героїв за їхніми вчинками, розвивати образне мислення, уяву; виховувати позитивний погляд на світ. 
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-14.05 
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Завдання (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 26.05.2020):  прочитати повість-казку "Хлопчик-фігурка, який задоволений собою", записати в зошит 5 життєвих уроків, які ви отримали від Ха-еФа.
4. Тест № 7   
                                                              УРОК № 15-16 (13.05.2020)
Тема. Павло Глазовий. "Еволюція", "Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала", "Кухлик". Ідейно-іронічна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. 
Мета: зрозуміти роль гумору в житті україн­ців; виробляти вміння розрізняти жанри гумористичних творів, розвивати вміння зіставляти описане із сьогоднішнім реальним життям; формувати активну життєву позицію.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-14.05 
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 19.05.2020): виразно прочитати гумореску "Кухлик" та твори на С.229-233; виписати в зошит визначення основних термінів, С. 224; записати тему й ідею кожної гуморески, гумореску "Заморські гості" вивчити напам'ять, розповісти на камеру і відправити відеофайл у  Skype або на пошту.
4. Тест № 6 
                                                                     УРОК № 13-14 (06.05.2020)
Тема. С.Руданський. Співомовки С.Руданського. "Добре торгувалось". "Запорожці у короля". Вияв народної мудросьі у творах. ТЛ: гумореска, співомовка.
Мета: ознайомитися із життям і творчістю С.Руданського, співомовкою як літературним жанром; розкрити різноманітність тематики творів С.Руданського та їхні художні особливості; удосконалювати вміння виразно і усвідомлено читати поетичні твори; виховувати почуття пошани, поваги до творчості С.Руданського, гумору як ознаки духовного здоров’я людини.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-14.05 
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 13.05.2020): прочитати С.216-222; виписати в зошит визначення основних термінів, С. 224; навчися виразно читати твори, усно відповісти на запитання, С. 223-227, виконати завдання № 2, С. 226.
4. Тест № 5 

                                                               УРОК № 11-12 (29.04.2020)
Тема. Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців. Леонід Глібов - визначний український байкар і поет. Байки “Щука”, "Муха й Бджола", "Жаба і Віл".
Мета: зрозуміти роль гумору в житті україн­ців; навчитися розрізняти жанри гумористичних творів, особливість побудови байки; ознайомитися з творчістю Л. Глібова, розвивати культуру зв’язного мовлення, вміння зіставляти описане в байці із сьогоднішнім реальним життям.
ПЛАН РОБОТИ
1. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-14.05 
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 06.05.2020): прочитати С.216-222; виписати в зошит визначення основних термінів; навчися виразно читати байки; дай усні відповіді на запитання після байок 219-222; напиши коротке есе (7-8 речень) "Актуальність байок Л.Глібова".
4. Тест № 4

                                                             УРОК № 9-10 (22.04.2020)
Тема. Контрольна робота № 5. Контрольний твір за творами В.Нестайка, Я.Стельмаха, Л.Ворониної.
Мета: перевірити знання з теми, вчитися розуміти поведінку людини в складній життєвій ситуації, удосконалювати вміння зв’язно викладати думки; розвивати навички писемного зв’язного мовлення, свої творчі здібності; формувати позитивний світогляд.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-14.05 
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Написати твір на одну з тем, обсяг твору - 1 сторінка (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 29.04.2020).  
  • «Дитинство – чарівний світ пригод і романтики» (за вивченими творами Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Ворониної).
  • «Світ карколомних пригод звичайного хлопчика Климка» (за повістю «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9» Лесі Ворониної).
  • «Цікаві пригоди Яви та Павлуші» (за повістю «Тореадори з Васюківки» Всеволода Нестайка). 
  • «Таємничі пригоди друзів» (за повістю «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Ярослава Стельмаха). 
                                                             УРОК № 7-8 (15.04.2020)
Тема. Леся Воронина. "Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9". Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколінням" 
Мета: навчатися характеризувати образи батьків Клима Джури та бабусі; з’ясувати стосунки між різними поколіннями в родині; вдосконалювати вміння аналізувати образи, виховувати повагу до рідних.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-14.05 
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 3 
4. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 21.04.2020): прочитати С. 206-210; виконати завдання  додому № 1 (письмово), С. 211, скласти 2-3 сенкани зі словами «сім’я», «Клим», «бабуся», «батьки».  

                                                                   УРОК № 5-6 (08.04.2020)
Тема. Леся Воронина - сучасна письменниця. "Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку №9" - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. ТЛ: сюжет, його елементи. 
Мета: ознайомитися з життєвим і творчим шляхом сучасної письменниціавторки багатьох 
книг для дітей ЛВорониноїосмислити зміст і підтекст повісті; удосконалювати навички характеристики образу головного
героя; розвивати навики аналізу фантастичної багатоепізодної повістівиявити ідейно-тематичну спрямованість творуособливості назвирозвивати вміння доводити свою думку; виховувати прагнення до самовдосконалення, самореалізації.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-14.05 
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 3
4. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 14.04.2020): прочитати С. 194-196, 196-205; записати тему, ідею твору; виконати завдання додому № 3, С. 196, завдання додому № 1 (письмово), 2 (усно), С. 206.  

                                                                  УРОК № 3-4 (25.03.2020)
Тема. Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Значення романтичності, життєлюбства  в житті людини. 
Мета: ознайомитися з новими пригодами двох друзів, навчити визначати кульмінаційні епізоди твору; розвивати навички виразного читання, переказу та коментування прозових творів пригодницького характеру, уміння висловлювати власні роздуми про роль уяви, фантазії та романтики в житті сучасної людини, виховувати позитивні якості, прагнення до пізнання світу.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-14.05 
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 2 
4. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 01.04.2020): дочитати повість; напишіть твір-характеристику героїв твору Сергія та Митька (на вибір або обох зразу, обсяг твору - 1 сторінка, пам'ятка на С.269).  

УРОК № 1-2 (18.03.2020)
Тема. Я.Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті. 
Мета: ознайомитися із життям і творчістю Я. Стельмаха; розпочати роботу над опрацюванням змісту твору письменника, звертаючи увагу на таємничі, веселі й незвичайні події в повісті; розвивати творчу уяву, логічне мислення, пам’ять, увагу; вміння раціонально використовувати навчальний час; грамотно висловлювати власні думки; виховувати почуття поваги до творчості Я. Стельмаха, рідного краю; прищеплювати любов до природи.
ПЛАН РОБОТИ
2. Консультації, обговорення онлайн через Skype (ksana061012.25-14.05
https://join.skype.com/faunNzn05RN8
3. Тест № 1
4. Тренувальні врави (виконати в зошиті та надіслати фото на email oksanaboyko106@gmail.com до 24.03.2020): прочитати С. 178, виписати назви творів, які написав письменник, дочитати повість; записати тему, ідею твору; виконати завдання додому № 2, С. 182, усно відповісти на запитання № 1-2, 5-10, С. 187, *складіть тести або кросводи за змістом повісті.  
         Шановні учні, через те, що перед карантином я забрала у вас зошити на перевірку, завдання з літератури виконуємо на чистих подвійних аркушах в лінійку, щоб потім вклеїти їх в зошит. 

1 коментар: