Оцінки
виставлені на 27.05.
Шановні учні та
батьки!
Річна оцінка буде
виставлятися за такими критеріями:
1. Оцінка за 1 семестр
2. Оцінка за 2 семестр: середній
бал за двома тематичними (1 тематична до 12 березня та тематична за дистанційне
навчання).
3. Річна – середній бал
за два семестри.
Якщо за дистанцій
навчання «н/а», то за за ІІ семестр – оцінка по 1-й тематичній, а річна - (І с. + ІІ с. + 0) :3
Червоним кольором
оцінки можна виправити. Роботи
можна приносити до школи і залишати на І поверсі, або надсилати поштою.
Останній строк здати
роботи 4 червня, 5 червня роботи
прийматися не будуть і будуть остаточно виставлені підсумкові оцінки.
6А
№
|
код
|
І семестр
|
Тематична
|
Дата
|
Тематична
|
ІІ семестр
|
Річна
|
||||||||
18.03
|
25.03
|
8.04
|
15.04
|
22.04
|
29.04
|
6.05
|
13.05
|
20.05
|
|||||||
1
|
C2
|
7
|
9
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
3
|
6
|
6
|
2
|
K1
|
6
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
6
|
4
|
3
|
D1
|
5
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
5
|
3
|
4
|
T2
|
8
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
8
|
5
|
5
|
Z2
|
8
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
9
|
5
|
6
|
B1
|
5
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
5
|
3
|
7
|
S1
|
8
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
7
|
5
|
8
|
E1
|
8
|
9
|
|
10
|
11
|
9
|
12
|
10
|
11
|
9
|
|
10
|
10
|
9
|
9
|
A1
|
11
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
11
|
7
|
10
|
G2
|
11
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
11
|
7
|
11
|
H1
|
7
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
7
|
4
|
12
|
U2
|
8
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
8
|
5
|
13
|
X2
|
10
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
7
|
5
|
14
|
M1
|
9
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
9
|
6
|
15
|
E2
|
12
|
12
|
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|
16
|
D2
|
12
|
12
|
|
12
|
12
|
12
|
10
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|
12
|
17
|
Z1
|
8
|
7
|
|
8
|
10
|
8
|
8
|
8
|
8
|
|
|
8
|
8
|
8
|
18
|
S2
|
12
|
11
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
11
|
7
|
19
|
U1
|
7
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
7
|
4
|
20
|
A2
|
10
|
12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
12
|
7
|
21
|
X1
|
10
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
10
|
6
|
22
|
K2
|
10
|
11
|
|
11
|
10
|
10
|
|
|
|
|
|
7
|
9
|
9
|
23
|
T1
|
9
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
8
|
5
|
24
|
C1
|
9
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
8
|
5
|
25
|
H2
|
9
|
10
|
|
12
|
12
|
10
|
10
|
10
|
|
|
|
11
|
11
|
10
|
26
|
M2
|
9
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н/а
|
8
|
5
|
27
|
B2
|
9
|
8
|
9
|
|
10
|
12
|
10
|
11
|
11
|
11
|
11
|
11
|
10
|
10
|
27.05
Підсумковий урок.
Віртуальна екскурсія
ГАЛЕРЕЇ СВІТУ20.05.
Подорож до
музеїв.
Створити ескіз залів музею.
13.05.
Настрій у живописі.
Намалювати інтер’єрну композицію «Пори року».
06.05.
Національний одяг.
Намалювати ескіз національного
костюму.
29.04.
Художні прийоми для створення шаржів.
Створити ескіз шаржів.
Шарж – вид карикатури, що вирізняється дружнім, добродушним зображенням людини. На звичайному шаржі застосовується карикатурний стиль зображення людської фігури: голова робиться пропорційно великою, а руки, тулуб та ніжки – відносно маленькими. На шаржі також допустимі гумористичні викривлення рис обличчя для того, аби підкреслити особливості зовнішності. На шаржі людину можна зобразити в різноманітних образах: в образі персонажа фільму, мультфільму, легенди, в ролі історичної особистості, або просто підкреслити приналежність певній професії. Відповідно підбираються і предмети на малюнку, і фон.
22.04.
Пропорції людини.
Намалювати фігуру школяра.
Попередні
завдання
· Намалювати портрет свого друга.
· Намалювати казкових героїв.
· Основні пропорції побудови людини. Зробити начерки голови
та постаті людини.
Немає коментарів:
Дописати коментар