ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

Код до нової кімнати Класрум "Зарубіжна література"                 у G Suite Education:



БЛОГ УЧИТЕЛЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Завантажте браузер Google Chrome
2. Відкрийте додатки Google Клас (https://classroom.google.com).  До віртуальної кімнати також можна зайти і з телефону, встановивши додаток Classroom. ГОЛОВНЕ, щоб був один обліковий запис.
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код yrjje4f
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5. Всі завдання будуть у віртуальній кімнаті.


ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: sheluncovalarisa11@gmail.com
навчальні досягнення



                                             Список літератури для 7 класу

Балада "Як Робін Гуд став розбійником"
В.Скотт "Айвенго"
В. Биков "Альпійська балада"
Ф.Купер "Зверобій"
Дж.Олдрідж "Останній дюйм"
Л.М.Монтгомері "Енн із "Зелених дахів"
О.Грін "Пурпурові вітрила"
Р.І.Фраєрман "Дикий собака динго, або Повість про перше кохання"
Е По "Золотий жук"
А.К. Дойль "Пістрява стрічка"
О.Генрі "Дари волхвів", " Останній листок"
Г.Уеллс "Чарівна крамниця"
Р.Акутагава "Павутинка"
А.Азімов "Фах"
Д.В.Джонс "Мандрівний Замок Хаула"
А.Гавальда "35 кіло надій"
К.Функе "Чорнильне серце"



                                                         на 27.05.20р.



                                           Запрошую на екскурсію в музей О.Гріна

                                             
  




                                                                 На 25.05.20р.

                                    М.А.Г.Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас.
                                 Моральні цінності, що утверджуються у творі.

                                                 1.Почитати твір.
                                                 2.Намалювати ілюстрації

           За цей тиждень надіслати (або принести зошити в школу) борги за контрольні роботи, напам`ять, твір.




На 18.05.20р. та   21.05.20р.


Образи головних героїв твору "Міо, мій Міо".Перемога добра над злом.



1. Прочитати твір або переглянути фільм "Міо, мій Міо"
           2. Схематично написати характеристику одного з героїв твору.




                                                              На 14.05.20р.
А.Ліндгрен "Міо,Мій Міо".Основні відомості про творчість письменниці, популярність ії творів у різних країнах




Записати схематично, які асоціації виникають у вас, коли називають ім`я А. Ліндгрен



                                                              На 07.05.20р.

Позакласне читання Р. Бредбері "Канікули"  або "Все літо в один день" (за вашим вибором)




Прочитати 1 твір ( прослухати аудіо)
Скласти 3 тестових питання за змістом прочитаного для своїх однокласників

                                       
                                                 
                                                На 30.04.20р. та 04.05.20р. (2 уроки)
              Р.Шеклі "Запах думок". Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.
                Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Віра в перемогу людського розуму.



1. Прочитати твір "Запах думки"
2. Записати риси характеру Кліві у вигляді схеми.









3.Намалюйте, напишіть, презентуйте, запишіть відео, ( за вашим вибором), яким ви бачите майбутнє людства





                               На 23.04.20р.та 27.04.20р (2 уроки)

          Р.Д.Бредбері "Усмішка" Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні.
    Образ Тома,його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної думки твору.

                                                                      Завдання.

Прочитати за підручником факти біографії Р.Д.Бредбері.
Прочитати оповідання " Усмішка"
3. Виконати в зошиті одне із завдань (дивись на фото)












На 16.04.20р.
Контрольна робота (виконати до 26.04)

    Контрольна робота
«Поетичне бачення світу"
(виконуєте  по варіантах)
І варіант:
(1-15 завдання - 6 балів)
Знайти правильну відповідь:
1.    Його ім.`я в перекладі з японської означає «банан».
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

2.    Майстер хайку.
а) Лонгфелло;             б) Дж. Родарі;  в) Р. Бернс;              г) Мацуо Басьо

3.    Його поетичні твори близькі  до народних пісень.
а) Р. Бернс;               б) Лонгфелло;             в) Мацуо Басьо;  г) Дж. Родарі

4.  З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?
а) щоб скликати народи на раду;         б) щоб подивитися на гарні простори;
б) щоб бути ближче до сонця;               г) щоб поговорити з вітром

5.  Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?
а) Лонгфелло;                б) Гітчі-Маніто;     в) Мацуо Басьо;  г) Дж. Родарі

6.  Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

7.У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
а) Мацуо Басьо;            б) Лонгфелло;           в) Р. Бернс;               г) Дж. Родарі

8.Хто автор цих рядків:
Ваша сила тільки в згоді,
А безсилля – в ворожнечі!
а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо

9. Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

10. Хто автор цих рядків:
Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам.
а) Мацуо Басьо;            б)Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;              г) Лонгфелло           

11. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?
а) зима;                        б) весна;                     в) літо;                     г) осінь

12. Якийхудожній засіб використовує автор у цих рядках:
Прощавайте, сині гори, білії сніги,
Прощавайте, темні звори й світлії луги.
а) алітерацію;         б) порівняння; в) анафору;г) метафору


13. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
І ясний величний голос,
Як потік, що з гір несеться,
Як потік, що пада в прірву,
Пролунав до всіх народів.
а) алітерацію;            б) порівняння;                в) уособлення;        г) метафору

14. Який вірш складається з трьох рядків?
а) поема;                    б) ода;                           в) хайку;                  г) рубаї

15.  Цей поет спонукає туристів дивитися не лише на «веселі картинки», а й на суворе життя.
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

16-17 завдання – 3 бали
16.                  Знайти відповідності:
                          Поет – країна
1) МацуоБасьоа          а . Америка
2) Р. Бернс                  б. Італія
3Лонгфелло                 в. Шотландія
4) Дж. Родарі               г. Японія

17. Дайте визначення поняття «хайку».
18 завдання – 3 бали
18. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Яку «правду життя» розкриває
Дж. Родарі у вірші «Листівки із видами міст»?


ІІ варіант:
(1-15 завдання - 6 балів)
Знайти правильну відповідь:

1. У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
а) Мацуо Басьо;            б) Лонгфелло;           в) Р. Бернс;               г) Дж. Родарі

2. Майстер хайку.
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

3. Його ім`я в перекладі з японської означає «банан».
а) Р. Бернс;               б) Лонгфелло;             в) Мацуо Басьо;  г) Дж. Родарі

4. Його поетичні твори близькі  до народних пісень.
а) Лонгфелло;          б) Дж. Родарі;  в) Р. Бернс;              г) Мацуо Басьо

5.   Хто автор цих рядків:
На голій гілці
Самотній ворон тихо старіє.
Осінній вечір.
а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо

6. З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?
а) щоб поговорити з вітром;                         б) щоб скликати народи на раду;        
в) щоб подивитися на гарні простори;         г) щоб бути ближче до сонця                 

7.  Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.
а) Лонгфелло;                б) Гітчі-Маніто;     в) Мацуо Басьо;  г) Дж. Родарі

8. Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;            в) Лонгфелло;           г) Гітчі-Маніто

9. Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?
а) Мацуо Басьо;            б)Р.Бернс;              в)Гітчі-Маніто;     г) Лонгфелло   

10. Хто автор цих рядків:
Моє серце в верховині, де не був я сам.
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

11. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?
а) зима;                        б) весна;                     в) літо;                     г) осінь

12. Якийхудожній засіб використовує автор у цих рядках:
 Будь здорова, верховино, любий рідний край.
а) персоніфікація;    б) метафору;              в) алітерацію;          г) порівняння


13. Цей поет спонукає туристів дивитися не лише на «веселі картинки», а й на суворе життя.
а) Мацуо Басьо;            б)Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;              г) Лонгфелло

14. Якийхудожній засіб використовує автор у цих рядках:
В зброї всі, в яскравих фарбах,
Як дерева в час осінній,
Наче небо на світанні,
Всі зійшлись вони в долині…
а) уособлення;            б) метафору;                 в) алітерацію;          г) порівняння 

15. Який вірш складається з трьох рядків?
а) поема;                    б) ода;                           в) хайку;                  г) рубаї

16-17 завдання – 3 бали
16. Знайти відповідності:
                   Поет – вірш
1) Дж. Родарі                       а. Хайку «Як шумить-гуде банан…»
2) МацуоБасьо                     б. «Моє серце в верховині…»    
3) Р. Бернс                           в.«Пісня про Гайавату» 
4) Лонгфелло                        г. «Листівки з видами міст»

17. Дайте визначення поняття «поема».
18 завдання – 3 бали
18. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Як ви розумієте вислів:  «Ваша сила тільки в згоді, а безсилля – в ворожнечі»?

Немає коментарів:

Дописати коментар