ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Код нової кімнати у Google Classroom у G Suite Education: lqo75vy

_______________________________________________________________________________

Код кімнати (старої) у Google Classroom: 25th3rc

1. Завантажте браузер Google Chrome
2. Відкрийте додатки Google Клас (https://classroom.google.com).  До віртуальної кімнати також можна зайти і з телефону, встановивши додаток Classroom. ГОЛОВНЕ, щоб був один обліковий запис.
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код 25th3rc
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5. Всі завдання будуть у віртуальній кімнаті.

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА: natachansereda@gmail.com
_________________________________________________________________________________
7 КЛАС

УРОК 07.09.2020

Тема уроку: "Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії"

1)Перегляньте телеурок:
2)Складіть хронологічну таблицю, виписавши наступні дати і події:
375 р., 378 р., 395 р, 410 р., 451 р., 455 р, 476 р.
3)Випишіть поняття: варвари, готи, вандали, Велике переселення народів.
4)Узнайте, чим знамениті Аттіла, Аларіх, Аецій, Ромул Август, Теодоріх, Одоакр.
5)Параграф 3 (пункти 1-2) підручника Пометун
6)Опрацюйте карту сторінки 19 підручника


УРОК 29.05.2020

Тема уроку: "Цивілізаційні взаємодії"

Ознайомтесь зі змістом параграфів 57-58 підручника Щупака
За бажанням виконайте деякі завдання, надсилати відповіді НЕ треба



УРОК 25.05.2020

Тема уроку: "Як жили предки українського народу - слов'яни"

1) Прочитайте параграф 56 підручника Щупака
2) Запишіть в зошит (конспект НЕ надсилати):
Археологічні культури слов'ян-праукраїнців:
- Зарубинецька (ІІ ст. до н.е.-ІІ ст. н.е.), венеди, відкрив археолог Вікентій Хвойко у 1899 р., назва від с.Зарубинці, сусіди-сармати (іраномовні), Залізний вік.
- Черняхівська (ІІ-V ст.), анти і склавіни, відкрив археолог Вікентій Хвойко у 1900 р., нава від с.Черняхів, сусіди-остготи і вестготи (германці), вторгнення гунів у ІV ст.
- Київська (ІІІ-V ст.), анти, виокремив археолог Валентин Даниленко, 482 р. - заснування м.Києва.
3) Перегляньте вид типового слов'янського селища і відео про чарівних  істот української міфології







УРОК 20.05.2020

Тема уроку: "Походження й розселення давніх слов'ян. Анти і склавіни на теренах України. Суспільне та господарське життя і духовний світ"

1) Прочитайте параграфи 54-55 підручника Щупака
2) Перегляньте відео, запишіть імена богів (надсилати НЕ треба)


3) Заповніть тест-форму ТУТ


УРОК 18.05.2020

Тема уроку: "Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії"

1) Перегляньте телеурок

2) Прочитайте параграф 53 підручника Щупака
Випишіть поняття, дати, імена (конспект НЕ надсилати)
3) Виконайте тест ТУТ, код доступу 674247


УРОК 15.05.2020

Тема уроку: "Кризові явища в Римській імперії"

1) Переглянути телеурок
2) Протягом перегляду випишіть імена імператорів і особливості їх правління

3) Параграф 52 підручника Щупака


УРОК 08.05.2020

Тема уроку: "Виникнення і поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії"

1) Перегляньте відео:


2) Перегляньте параграф 51 підручника Щупака
3) Заповніть тест-форму ТУТ


УРОК 04.05.2020

Тема уроку: "Культура Давнього Риму"

1) Перегляньте відео "Культура Римської імперії":


2) Заповніть тест-форму ТУТ

Для допитливих: 
Віртуальна екскурсія сучасним і давнім Римом
      В італійському місті Помпеї є музей під відкритим небом. Давня архітектура тут зберіглась завдяки шару попелу, що вивільнився під час вивердження вулкану Везувій 24 серпня 79 року нашої ери. Тоді попелом вкрилися два міста: Помпеї та Геркуланум.
      "Останній день Помпеї" - трагічний, неочікуваний, несподіваний кінець.
Віртуальна екскурсія будинками міста Помпеї


УРОК 27.04.2020

Тема уроку: "Повсякденне життя в римських містах. Римське право"

1) Переглянути телеурок ТУТ
2) Опрацювати параграф 49 підручника Щупака
3) Завдання практичної:
- Випишіть поняття "Римське право".
- Чи все населення Риму було рівним перед законом і могло захистити свої права?




УРОК 24.04.2020

Тема уроку: "Римська імперія. Октавіан Август"

1) Телеурок сьогодні об 11:15
2) Відео
3) Параграф 48 підручника Щупака
Виписати поняття: принцепс, принципат, преторіанці, прокуратори.
Запишіть 2 речення: 1. Другий тріумвірат (43 - 27 р. до н.е.) - союз трьох полководців: Марк Антоній, Марк Емілій Лепід, Гай Юлій Цезар Октавіан.
2. Октавіан Август - перший імператор Римської імперії (27 р. до н.е. - 14 р. н.е.).

Вправа для перевірки знань ТУТ
Виконайте один з тестів ТУТ, код доступу: 246989 або 912603



У зв'язку з великим святом, результати плідної праці чекаю на наступному тижні.
Всім теплого сімейного затишку!

УРОК 17.04.2020

Тема уроку: "Республіканські реформи. Диктатура Цезаря"

1) Телеурок
2) Параграф 47 підручника Щупака
3) Конспект вчителя
1. Випишіть поняття: гладіатор, громадянська війна, імператор - володар великої держави з підкореними територіями, тріумф, популяри. оптимати.
2. Випишіть значення крилатих висловів: "Жереб кинуто", "перейти Рубікон", Memento mori, "І ти, Брут?!", "Прийшов, побачив, переміг (Veni, vidi, vici)".
3. Випишіть дати (складіть хронологічну таблицю).
4) Вправа для перевірки знань ТУТ

Для допитливих: параграфи 46-47 підручника Бандровського
Повстання Спартака


УРОК 13.04.2020

Тема уроку: "Військова експансія Риму"

1) Перегляньте телеурок
2) Опрацюйте параграф 46 підручника Щупака
3) Розгляньте карти 15-16 атласу
4) Випишіть поняття: експансія, правило (принцип) "поділяй і владарюй", Тарентська війна, пуни, Пунічні війни, провінція, легіон.
Визначте наслідки Пунічних війн і причини перемоги римлян. Хто такі Ганнібал і Сципіон?
Дізнайтесь про історії походження і випишіть значення крилатих висловів: "Піррова перемога", "Ганнібал біля воріт", "Карфаген повинен бути зруйнований".

Для допитливих: ВЕЕ

УРОК 10.04.2020

Тема уроку: "Римська республіка в V-І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади"

1) Телеурок офлайн
2) Параграф 44-45 пункт 3 підручника Щупака
Конспект за планом:
1. Випишіть поняття: республіка, форум, закони ХІІ таблиць.
2. Соціальний устрій (групи населення). Результати боротьби плебеїв з патриціями (с. 169).
3. Оргізація влади в Римській республіці (с. 169).
3) Високий рівень за бажанням: виконайте завдання ІІІ.1 с. 170 (задайте 7 різних питань однокласникам).

Код кімнати у Google Classroom: 25th3rc

УРОК 06.04.2020

Повторення та узагальнення з теми: "Давня Греція"

Узазальнюючий тест код доступу 153585
Відео для допитливих
Мультик для допитливих

Тема уроку нового розділу: "Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рима"

Скласти конспект за планом на основі телеурока та тексту підручника
План:
1)Географічне розташування, походження назви Італія
2)Найдавніші племена та заняття населення
3)Царський період 21 квітня 753-509 рр. до н.е. Коли і хто заснував Рим? Як звали останнього царя?
4)Римське суспільство
5)Організація влади
Телеурок
Відео
Підручник Щупака параграф 44 (пункти 1-2)
Для допитливих легенда на с. 207 Бандровського


УРОК 27.03.2020

Тема уроку: "Культура елліністичної доби"

1)Відео
2)Конспект
Конспект прочитати, виділене записати
3)Підручник Бандровського параграф 40
4)Виконайте до 3 квітня тест на платформі НА УРОК за посиланням https://naurok.com.ua/test/join, код доступу 369434

Це цікаво! Додаткові матеріали для допитливих:
7 чудес світу
Мультик "Оля, Коля і Архімед"

УРОК 23.03.2020

Тема уроку: "Підкорення Греції Філіпом ІІ. Александр Македонський"

1)Опрацювати параграф 40-41 Щупака
Параграф 37-39 Бандровського
2)Відео:
3)Скласти конспект за планом, фото переслати: natachansereda@gmail.com
ПЛАН:
1.Причини піднесення Македонії і перемог Філіпа ІІ
2.Наслідки битви біля Херонеї
3.Східний похід Александра Македонського: битви і причини перемог
4.Причини занепаду Македонії
4)Виконайте до 3 квітня тест на платформі НА УРОК за посиланням https://naurok.com.ua/test/join, код доступу 643570 

УРОК 20.03.2020

Тема уроку: "Взаємини греків і місцевого населення. Кіммерійці, скіфи, сармати, готи, гуни"

4) Заповніть порівняльну таблицю сторінки 118, таблиця ТУТ
5) Випишіть причини поразки царя Дарія від скіфів з відео
Фото робіт надішліть на email: natachansereda@gmail.com
6) Виконайте до 3 квітня тест на платформі НА УРОК за посиланням https://naurok.com.ua/test/join, код доступу 267736

УРОК 16.03.2020

Тема уроку: "Велика грецька колонізація. Заснування античних грецьких поселень на території України (у Північному Причорномор'ї)"

1) Перегляньте презентацію. На її основі складіть конспект у зошиті: випишіть поняття, причини та наслідки колонізації, назви і дати заснування поселень на території України.
Додаткові роз'яснення: причини бувають Е-економічні (пов'язані з прибутком, торгівлею, землею), П-політичні (пов'язані з владою), С-соціальні (пов'язані з народними прагненнями і виступами), Д-демографічні (пов'язані з перенаселенням). Акрополь - пагорб з храмом. Агора - ринкова площа. Хора - сільська округа з садами, виноградниками, пахотними землями.
2) За бажанням виконайте домашнє завдання з презентації: на сторінці 146 підручника Бандровського  параграфа 29 (складіть діалог мешканців Ольвії і скіфа).
2) Перегляньте відео. Випишіть причини занепаду і загибелі колоній.
3) Прочитайте параграф 29 нового посібника Щупака.
4) Заповніть тест-форму "Велика грецька колонізація" за посиланням: https://hisessnv.blogspot.com/p/6.html
5) Якщо є контурні карти, то виконайте завдання карти 9.

УРОК 13.03.2020

Урок з теми: "Грецька релігія та міфологія"

1) Прочитайте параграф 25 підручника Бандровського та параграф 37 підручника Щупака. Для тренування виконайте вправу 5 сторінки 145: https://learningapps.org/watch?v=pro146ae319
2) Виконайте практичну № 8 параграфа 36 Бандровського: доберіть назви до малюнків стор. 177, доберіть назви та імена скульпторів до малюнків стор. 178. Сфотографуйте конспект і надішліть фото на email: natachansereda@gmail.com (окрім Журавльова, Фисенко, Загайнової, Ружанської, Ковальової, Рябченко, Ковтун).
3) Заповніть тест-форму "Міфологія та релігія Давньої Греції" на блозі за посиланням: https://hisessnv.blogspot.com/p/6.html
4) Виконайте тест на платформі  НА УРОК за посиланням https://naurok.com.ua/test/join , код доступу:940278
Термін виконання тесту до 21 березня.
5) За бажанням перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=2laoNYL3VgA&list=PLv6ufBUWdRi3moWGDYLjB8WcI-7dV4c6Y&index=3

Немає коментарів:

Дописати коментар